Kotryna ir Marius

Šeima, apie savo gyvenimo, foto ir draugų akimirkas

penktadienis, birželio 05, 2009

Tinginys

Pranešimą parašė Mariukas

Taip gavosi kad Tevai man parūpino net 2 kostiumus iš Kinijos. Šeštadienį susitarėm su Kotryna, kad ji mane nufotgrafuos ir su vienu ir su kitu kostiumais, ir dar kartą nuspręsime, kuris gražiau atrodo. Fotosesija įvyko geitai ir neskausmingai, o tik persirengus grįžo Kotrynos tėvai su prekėm ir paprašė padėti kepti "tinginį".

Kas nežino, į tinginį dedama tešliniu sausainių ir graikiškų riešutų. Aš pasiemiau tuos sausainius, subėriau į bliūdą ir išėjau į lauką juos smulkinti. Kadangi Kotrynos tetis nepagalvojo ir nupirko riešutus su lukštais, Kotryna turėjo juos išlupti. Pradžioje krupščiai lupo su peiliukiu, paskui atėjo į lauką ir atsinešė golfo lazdą. Pabandėm mes ten juo taip lukštenti, kad iš tikro buvo ištaškymas, ir nusprendėm pabaigti tvarkingai.

Kotrynai pabaigus lukštenti, ji atsinešė golfo kamuoliuką ir sugalvojo padaryti mažą golfo fotosesiją. Pasiėmiau fotoaparatą, papleškinau, ir po keliolikos kadrų Kotryna sako -, dabar tu. Apsikeitėm vietom, tik aš jai liepiau fotkinti į ta pusę kur nešviečia saulė - dangus melynas gražiai atrodys. Žinoma ir man reikėjo pasisukti kitur.

Bandom.
Patogiai atsistoju, nusitaikau, pirmas smūgis - pro šoną. Jei mano mieli draugai prisimena, tai aš nepasižymiu sportišku taiklumu...

Antras bandymas.
Vel įsitaisau, nusitaikau ir taip iš visos meilės išsijuosęs kalu...
Tokiu momentu, kaip visad, vaizdas suletėja, ir kamuoliukas taip smagiai pasileidžia. Sugebu tik pakelt akis ir pamatyt tokį vaizdą ....

Vaikai, nekartokit to savo namuose!

0 komentarai (-ų):