Kotryna ir Marius

Šeima, apie savo gyvenimo, foto ir draugų akimirkas

ketvirtadienis, sausio 25, 2007

Pagaliau ziema

Pranešimą parašė Marius

Nors jau artėjo vasaris, o sniego vis dar nebuvo, ir netgi Aš, kaip didelis optimistas(Aš optimistas esu, viską galiuuuuuu :) ) jau buvau bepraradąs viltį, kad nebus žiemos.... oj nebus....


Bet...........staigiai noriu pranešti, kad pasnigo. Sakytau ir visai neblogai. Ir net naktį sulaukiame 15-20 oborotu šalčio. Išsipildė ir mano svajonė - kad kelininkai užgertų ir neužvbarstytų kelių. Keliai smagūs, galima čiožynėty visaip belekaip, o kovingos moterys-feministės kurios galvojo, kad taip pat gerai, ar net geriau moka vairuoti už vyrus, pastatė mašinėles į garažus, arba bent jau važiuoja pirma juosta ant 20 :) (Atsiprašau tų - kurios toliau važiuoja taip, kaip važiavo, pvz. mano labai gera pažystama :D )
Dar žada ir pasnigti ryt poryt užporyt šiom dienom. Bus labai fain.

0 komentarai (-ų):