Prašom paturėkit kantrybės paskaityti.
Vat nusipirkome 2005 gegužę Renault Megane Scenic 1998 1.6 90AG
Labai džiagiaus šita mašiną mažai vartojo dujų (~8l/100km), na dabar irgi tiek naudoja.
Nupirkus nereikėjo beveik nieko taisyti, apart standartiškai, šiek tiek pakaboje reikėjo pakrapštyti. Na ir dujos nešildavo reduktoriuje, nes buvo šlanga užsikišusi.
Visa vasarą džiaugiausi minkšta smagia mašina. Atėjus rudeniui, sulūžo galinis amortizatorius,nors jie veikė puikiai. Na bet galvoju visko būna, viskas ok.
Atėjus žiemai, šalau visas, nes pečiukas buvo užsikišęs. Buvo "smagu" viską ardyti ir jį pakeisti.
Dar Nuo pirkimo, budavo, kai po nakties uzkuri nedirba visi cilindrai, Kartais vienas kartais 2. Po kokios minutes darbo viskas ok. Perejom kompo testa kelis kartus per ta visa laika. Pirmiausiai pakeitem zvakes. Paskui buvo atsiradusios problemos su holsensorium. Sutaisem. Tepalu nevalge(ar valgo veliau paaiskinsiu). Galvojom gal jau galva slifuot, nes 200000 nubegus, ir dingdavo ausinimo skystis. Tup paciu Gumytes kur prie voztuvu buna pakeitem(uzmirsau kaip vadijas ). Tada lyg ir pagerejo, viskas ok kurdavosi. Paskui viena zvake pramuse, tai vos vos paspaudus, saudavo dujos, ant benzo irgi patrukciadavo. Pakeitem zvakes. Ir prieš mėnesį. Kiekveina ryta užkūrus vel cilindrai nepadirba. Kartais uždūmindavo baltu tirštu dūmu anksčiau, paskiau kiekvieną dieną pradėjo dūminti užkūrus.
Ir vieną dieną grįžinėjant iš Kotrynos staiga dingo 3-ias bėgis. Jį imeti, bet jis nesilaiko ir išmeta jį iškarto. Kitą dieną važiavau tik iki darbo ir atgal, kol davažiavau iki namų visa dėžė braškėjo traškėjo ir t.t. Galvoju, na va šita pataisysim ir viskas bus gerai, turėsiu gerą mašiną. Nupirkom "naują" dėžę ir įdėjom. Po dviejų dienų ji pradėjo "plakti". Girdis kad kažkur kažkas muša, ir kuo greičiau važiuoju, tuo greičiau plaka. Na bet kokias 2 savaites viskas taip ir liko, ir gerai važiavo.
Ir maždaug prieš 1.5 mėnesio važiuojant iš darbo, prie megos staiga pradėjo netraukti. Patildžius muziką išgirdau, kaip smarkiai kažkas variklyje kala, ir vosvos traukia mašinėlė.Kaip vėliau išaiškejo tai lyg švaistiklis nulūžo vienas,arba stumoklis išdegė. Na sugalvojom pakeisti variklį, nes kapitalinis brangu labai. Suradom per pažįstamą variklį iš daužtos mašinos kadangi ta dėžė plakė, tai pirkome variklį kartu su dėže už 580 Lt. Pakeitimas 600. Užtruko visas reikalas apie 3.5 sav.
Na lyg ir smagiai važiuoja mašina, variklis tykiai dirba. Jau tikrai laimingas, viskas nauja, bus tikrai gerai.
Praėjo dvi savaitės išvažiuoju atbuliniu iš kiemo, sustoju, uždarau vartus, įsėdu, ir neįsimeta nei vienas bėgis, tik penktas įsimeta. NA jau kantrybe trūksta, nutempiam tą mašiną. Buvo problema su šakute, kažkaip bėgis liko vienu žodžiu...
Suradom meistrą kas taiso, pataisė. Grįžau namo. Iš ryto DEJAVU. uždarau vartus, įsėdu, ir tas pats.
Paemėm seną subyrėjusią dėžę, pas ją šakutės buvo geros. Tai meistrai išardė seną dėžę, sako joje viskas išmalta, ir buvo supilta mineraliniai tepalai, kurie sušvelnina dėžės darbą, ir paslepia viską. Tai sakė ir šotoje dėžeje irgi mineraliniai. Tai vakar nuvažiavau pasiimti mašinos, sako pasistenk važinėt švelniai, jei nenori būt mūsų pastovus klientas.
Tai nežinau, visiškai nuleidau rankas Renault. Noriu atsikratyti ne Renault o nelaime. Nors ir tiek daug pinigų idėta, bet jei dar nors vienas gedimas - man nusispjaut.
Komatryniai
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
0 komentarai (-ų):
Rašyti komentarą